نی نی انتظار

نظرات (15)

مامان پاشا
2 اردیبهشت 93 11:27
وااااااای خدا اومدی دوستم.نمیدونی چه ذوقی کردم دیدم نی نی انتظاربروزشده.خوشحالم که باامیدوشروعی دوباره میبینمت
مامان آینده
پاسخ
سلام بر مامان پاشای مهربوووون و با معرفت . شرمنده ی مهربونیات عزیزم .
ایدا
6 اردیبهشت 93 17:05
سلام خانمی... من تازه با وبتون آشنا شدم.. براتونآرزو می کنم که اینبار آخرین تلاشتون باشه و امسال کوچولوی نازن رو در آغوش بگیری.. از خدا می خوام خواستت رو خواست خودش و بخیر و صلاح شما قرار بده.. اگر اجازه بدی من شما رو لینک می کنم ... می خوام اون خبر خوب رو تو وبلاگتون بخونم.. انشاالله
مامان آینده
پاسخ
سلام آیدا جون ممنونم از لطف شما عزیزم . باعث افتخاره آشنایی با شما . خیلی التماس دعا دارم
پرتو
8 اردیبهشت 93 15:02
انشاالله امسال سال خوبی برات باشه عزیزم و با انرژی زیاد بری سراغ نینی دار شدن و به زودی هم یه فرشته ی ناز مهمون دلت شه دوستم آمین
مامان آینده
پاسخ
ممنون از دوست خوب و همیشه همراهم به امید خدا
نوشین
17 اردیبهشت 93 13:37
عزیزم چه عجب نوشتی! انشاالله ایندفعه مامان میشی خوشگلم
مامان هانا و آریا
24 اردیبهشت 93 7:17
سلام عزیزم داشتم نظرات اولین پستهای وبلاگم و میخوندم که یهو نظرات شمارو دیدم... امیدوارم به زودی زود خبر مامان شدنت و بذاری عزیزم... آدمی به امید زنده است...امیدوار باش...انشالله همین روزا یه پست پر از شادی میذاری...
مامان آینده
پاسخ
ممنون مامان مهربون ان شا ا... به امید روزهای شاد
مامانی منتظر
28 اردیبهشت 93 22:21
استراحتو کم نگیری ولی وسواسم نداشته باش اصلا خم وراست نشو رحمتو قبل انتقال گرم کن با سیاه دانه ودارچین وکاچی وگرمیجات....ت.کلا یادت نره،همه چیز دست خودشه به کیفیت بالا پایین جنین ربط نداره البته نمیگم مهم هم نیست بلکه خواست خواست خداست به دامنش پناهنده شو مثل بچه کوچلوها.....با قران وتوسل خودتو آروم کن به نتیجه فکرنکن میدونم سخته ولی واقعا خودتو راضی به نتیجه کن،فقط کوتاهی درمورد زمان دارو واستراحتو نداشته باش،انشاءاله خدا دستتو میگیره کمکت میکنه
مامان آینده
پاسخ
چشم عزیزم چشم مهربونم .مرسی که به فکر دوستت هستی دوستت دارم . به امید خدا از اول خرداد رژیم فشرده ای رو شروع میکنم تا خدا چی صلاح بدونه . دوستت دارم دوستم
حسنا
30 اردیبهشت 93 21:03
سلام عزیزم خدا هیچ زنیو اینجوری غمگین نکنه امروز جواب آزمایش من هم منفی بود
مامان آینده
پاسخ
راضی باش به رضای خداوند......برات آرزوهای خوب و روشن دارم .... توکل به خدا. دوستت دارم دوستم
مهدی طالبی
31 اردیبهشت 93 14:25
سلام زیارتتون قبول البته نمی دونم اومید یا خیر به هر حال زیارتتون قبول امیدوارم برای بنده هم دعا کرده باشید التماس دعای فراوان یا علی
مامان آینده
پاسخ
سلام . ممنون از لطف شما آقای طالبی . سفر خوبی بود . به یاد شما هم بودم . همچنین برای سلامتی همسرتون هم خیلی دعا کردم . محتاج به دعای دوستان هستم . در پناه حق
مهدی طالبی
12 خرداد 93 23:00
سلام ممنونم سر زدید بچه ام اسمش آقا محمد شد یعنی روز بعد از عید مبعث به دنیا اومد و دنبال خودش اسمشو آورد انشالله روزی و قسمت شما اومدید اصفهان بهمون سر بزنید التماس دعای فراوان یا علی
مامان آینده
پاسخ
سلام اقای طالبی . به مبارکی و میمنت . ایشاا... که پر روزی باشه . نامدار باشه ان شاا... . زیر سایه ی صاحب نامش باشه ان شاا...
مامان آینده
15 خرداد 93 15:58
سلام. انشالله موفق میشی
مامان آینده
پاسخ
ممنون دوست خوبم . مامانمهربون ترتم جووووون دوست دارم دوست خوب و با وفای من . برام خیلی خیلی دعا کن . به معنای واقعی محتاج دعای دوستانم ....
مامان آینده
18 خرداد 93 11:40
محتاج دعام مامانی. انشالله به حق دل پاکت و این شبهای عزیز،خدا هر چی آرزو تو دلته رو برآورده کنه. آمّیـــــــــــــــــــــن
مامان آینده
پاسخ
آمّیـــــــــــــــــــــن
مهدی طالبی
18 خرداد 93 15:26
سلام ممنونم و باز هم عذر خواهی می کنم که دخالت کردم حلال بفرمایید التماس دعا
مامان آینده
پاسخ
سلام خواهش میکنم این چه حرفیه . ممنون از نکاتی که گوشزد کردید . متشکرم . التماس دعا
عسل نصیری
18 خرداد 93 19:05
سلام عزیزم دعا میکنم خدای متعال لطف و محبتشو از بنده های صالح و پاکش دریغ نکنه و ایشالا تو رو هم مادر کنه ولذت داشتن فرزند رو به تو هم بده امین
مامان آینده
پاسخ
سلام دوستم . ممنون عسل جان . از نوشته هات درسهای بزرگی میگیرم . گذشت و استقامت . من همیشه به وبلاگت سر میزنم . همیشه محتاج دعای دوستانم . مواظب خودت باش عسل مهربون . التماس دعا
نوشین
21 خرداد 93 16:10
وا تو که هیچی ننوشتی پس چرا گفتی بیام؟!!!!!!
مامان آینده
پاسخ
خوب دلم برات تنگ شده بود دیگه مامان نوشین گفتم بیای وبلاگ منو منور کنی عزیزم
مهدی طالبی
4 تیر 93 8:20
سلام صبح عالی به خیر عکسای بچمو دیدید؟ دست بوستونه سلام آقای طالبی . خوب هستید ؟ هزار ماشاا... خیلی نازه محمد آقا خدا براتون حفظش کنه . روی ماهشو میبوسم