نی نی انتظار

رویا

1393/4/4 11:17
نویسنده : مامان آینده
814 بازدید
اشتراک گذاری

تمام خوابهای شیرین تو و تمام نا تعبیر در روزهای من ...

این روزها عجیب شاعر شده ام و گاه از یاد میبرم که خود نیز وجود دارم . دلم میگیرد و میگویم : خدایا پس کی میخواهی ... خدایا دنیایم آرام است ولی خالی از آرامش .... دلم برای لحظه لحظه های زندگیم گاهی روشن میشود و به اندک زمانی درمییابم که تنهایی خوراک این روزهای سرد است که نه گرم میکند و نه دلم را از گریه سیر میکند ....

 

مرا در دستهای مهربانت به آغوش بکش خدایم که سخت تنهایم و خسته ...

برایم لالایی باران بخوان که این روزها عجیب دلم صدای مادرم را میخواهد ...

دلم خواب میخواهد تا ابد ....

 

پسندها (6)

نظرات (2)

ابجی سجا
12 تیر 93 15:20
احساس خوبيه وقتي يه نفر دلتنگت باشه.....اما بهترين احساس اينكه بدوني يه نفر هيچوقت فراموشت نميكنه...
الهام حمیدی
20 مهر 93 16:20
سلام دوست عزيز شما را به وبلاگمان دعوت ميکنيم. لطفاً نظرات ارزشمند خود را برايمان به يادگار بگذاريد. اگر علاقمند به کار هنری هستيد از اين موقعيت استفاده کنيد. صامت فيلم با سابقه ی از سال 1379 به ثبت رسيده و مدير و صاحب امتياز آن آقای کريمی هستند. منتظر حضور سبزتان هستيم الهام حميدی / مدير موقت میتینگ هنرمندان و هنرجویان