نی نی انتظار

نظرات (23)

منتظر لطف خدا
19 بهمن 92 13:51
نمیدونم چی بگم ... ناراحت شدم خیلی...... عزیزم صبور باش . دعا می کنم خدا صبر بیشتری بهت بده .. خدا به هممون صبر بیشتری بده انشالله
همدرد
19 بهمن 92 19:41
میدونم نگرانی وداری تو توهمات تنهایت غرق میشی،اومدم آینده نه چندان دورتو یادآوری کنم عزیزمالتماس دعا دست راست روی سینه ات بگذارودعای ولعصر وبخون آروم میشی-قربون دل شکسته ات
مامان آینده
پاسخ
همدرد عزیز ممنون چشم حتما میخونم
پرتو
20 بهمن 92 11:00
خیلی ناراحت شدم عزیزم اصلا فکرش و نمیکردم ، نمیدونم چی بگم فقط از خدا برات آرامش و صبر میخوام انشاالله به زودی دلت شاد شه عزیزم
مامان آینده
پاسخ
ممنون پرتو مهربون . خیلی برام دعا کن شاد باشی گلم
سعیده مامان آرتین
20 بهمن 92 13:16
وای عزیز دلم خیلی خیلی ناراحت شدم میدونم سخته آخه منم یه مدل دیگه شو تجربه کردم ولی توکل کن بخدا هر چی مصلحت باشه همونه
مامان آینده
پاسخ
سلام . شرایط بدی رو پشت سر گذاشتم ولی خدا کمکم کرد و دوباره توانم رو به دست آوردم باز هم صبر میکنم
سمیرا
20 بهمن 92 16:40
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم،ولی گلم زیاد ناراحت نشو و امیدت به خدا باشه
مامان آینده
پاسخ
سلام گلم امیدم به خداست
همدرد
20 بهمن 92 18:41
بودن افرادی باشرایط بدترازما ولی مامان شدن-----ازرحمت خدا ناامید نشویممایه شوهرخوب داریم پیشمونه ولی مامان نشدیم---هستن دوستانی که مامانن ولی به خاطر بی محلیی شوهر قرص اعصاب میخورن،وضعیت روحیشون بدتراماست،خداراشکر هنوز فرصت هست
مامان آینده
پاسخ
ممنون دوست عزیزم حرفهای قشنگت به دلم نشست . امیدم به خداست .... تنت سلامت و دلت شاد
مامان آینده
22 بهمن 92 13:26
سلام عزیزم. همدرد خیلی زیبا نوشته.راست میگه شکر که همسر خوبی داری.انشالله خدا خودش یه نی نیه نازم بهت میده و شادیه زندگیتو کامل میکنه. مامان آینده
مامان آینده
پاسخ
ممنون گلم همین طور برای شما . دوستت دارم مهربون
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 15:37
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____*_*________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان آینده
پاسخ
سلام بر مامان هنرمند میام خدمتتون . آرتین گلم رو ببوس
ابجي سجا
27 بهمن 92 15:14
ممنون خاه\له خيلي خوش اومدين
عسل نصیری
27 بهمن 92 18:41
باهمه وجودم از خدا میخوام همین ماه نی نی بیاد تو دلت خدایا تو ارحم الراحمینی به ما بنده های ناتوانت رحم کن ایشالا که خدای مهربون شادت میکنه
مامان آینده
پاسخ
ممنون عسل جونم . منو توی دعاهات فراموش نکن عزیزم .ممنون که به من سر زدی
عسل نصیری
28 بهمن 92 13:38
باعث افتخارمه عزیزم
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم
نوشین
28 بهمن 92 19:07
ناراحت نباش گلم مطمئن باش نی نی دار میشی مطمئننننننننننم
مامان آینده
پاسخ
قربونت نوشین جوووون . ممنون . توکلم به خداست
جوجو بانو
29 بهمن 92 11:50
انشالله که به حق پنج تن زود زود دامنت سبز بشه نه نه جان خدا خودش به زودی یه نی نی خوشگل و تپل و سالم بهت بده. به ما هم
مامان آینده
پاسخ
سلام جوجو جوووووووووووووووووووووون کجایی تو دختر خبری نیست ازت به تو هم چند تا از اون تپل مپلاش بده ایشاا..... عزیزم
مامان منتظر
3 اسفند 92 17:08
سلام خیلی متاسفم اما اینو بدون که روحیه از همه چیز مهمتره دکترا از ما نا امید شده بودن به امام رضا توکل کن و اصلا به بچه دار شدن فکر نکن فکر نکردن به باردار شدن مهمترین رمز موفقیت تو این راهه به امید روزای قشنگ
مامان آینده
پاسخ
به امید روزهای قشنگ دوست خوبم مواظب خودت و نی نی کنجدی باش
محبوبه
15 اسفند 92 9:03
سلام عزیزم.منم خیلی نی نی می خوام دعا کن منم این دفعه دیگه باردارباشم.8ماهه دارم انتظارشو می کشم.
مامان آینده
پاسخ
در پناه خدا باشی انشاا... عزیزم
پيمان
17 اسفند 92 5:21
سلام نمياي تبادل لينك؟...
نوشین
20 اسفند 92 12:18
کجااااااااااااااااایی مامان آینده؟ بیا عکسامو ببین
مامان آینده
پاسخ
اوممدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
آنا
23 اسفند 92 1:25
ببین...خودت گفتی راضی هستی به رضای خدا....ببین ماها هر لحظه داریم امتحان میشیم....ببین راضی باش و توکل کن....من امیدوارم که در سال اینده به ارزوت که مادر شدنه برسی.... ببین این وزنتم کم کنی خیلی خوبه ها....
مامان آینده
پاسخ
ممنون دوست عزیزم
پرتو
28 اسفند 92 12:00
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… پیشاپیش سال نو مبارک
مامان منتظر
18 فروردین 93 8:37
سلام دوست جونی چطوری؟ کجایی؟دلمون برات تنگه
مامان آینده
پاسخ
سلام دوست جووووووونم . در انتظارم عزیزم برای آغاز درمان مرحله ی دوم . . . . به زودی باید مراجعه کنم
مهدی طالبی
18 فروردین 93 10:58
سلام ترجمه ی چند آیه را براتون می نویسم ابتدا آیات 49 و 50 سوره شورا فرمانروايى [مطلق] آسمانها و زمين از آن خداست هر چه بخواهد مى ‏آفريند به هر كس بخواهد فرزند دختر و به هركس بخواهد فرزند پسر مى‏ دهد (۴۹) يا آنها را پسر[ان] و دختر[انى] توام با يكديگر مى‏ گرداند و هر كه را بخواهد عقيم مى‏ سازد اوست داناى توانا (۵۰) این هم ترجمه آیه 216 سوره بقره که امثال این زیاد هست و فقط همین یک آیه را آوردم چه بسا چيزي را دوست نداشته باشيد، حال آنكه خير شما در آن است. و يا چيزي را دوست داشته باشيد، حال آنكه شر شما در آن است. و خدا مي‏ داند، و شما نمي‏ دانيد. توکلتون بر خدا باشه انشالله که سال خوبی داشته باشید سلام خدمت همسرتون هم برسونید یا علی
مامان آینده
پاسخ
سلام برشما دوست عزیز . من راضی به رضای خودش هستم و تصمیم گرفتم دیگه هیچ نعمتی رو به زور از خدا نخوام . اگه صلاح بدونه خودش قسمتم میکنه . همه چیز در اختیار قادر متعال دعا میکنم برای سلامتی شما و همسر گرامیتون . ترجمه ی آیات ارسالی شما دلم رو آرومتر کرد . ممنونم . التماس دعا
ایدا
13 اردیبهشت 93 15:14
صبور باش عزیزم. وقتی زن می شوی قلبت رو از جنس شیشه می سازند . هی مشکنه و باید تکه هاش رو بهم بچسبونی و دوباره....... مطمئن باش اونی که اون بالاست حواسش به همه ما هست یه روزی از همین روز ها خبر های خوب می خونیم توی وبلاگت. الهی آمین
مامان آینده
پاسخ
الهی آمین ممنونم ا حرفهای قشنگت آیدا جوووونم
ثناکوچولو
12 آذر 93 22:43
ناامید نشو اجی ایشلا که خدا یه بچه خوشگل بهت میده به اقا امام رضا بگی خودش درست میکنه مشکل رو و یه نی نی نازه گیرت میاد ایشلا