نی نی انتظار

شروع دوباره دراول شهریور 93

1393/6/2 12:19
نویسنده : مامان آینده
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دل امیدوارم محبت

از اون حرفها بود خندونک این چند وقت حسابی برای خودم سرگرم بودم . البته از دوستای خوبم غافل نبودم .

به نتیجه ای که دلم میخواست دست پیدا کردم و مهم تر از همه کاهش وزنم که واقعا درگیری ذهنی برام ایجاد کرده بود و پذیرفتن واقعیتهایی که توی زندگی باید و باید باهاش روبرو بشم . چاره چیه ؟

دیدن دوباره مرکز و همه ی آدمهای چشم انتظار و البته امیدوار یه حس خوبی توی وجودم بیدار کرده بود که شیرین

بود و دلم میخواست به زندگی دوباره و دوباره ادامه بدم . بعد از ویزیت و اطمینان دکتر از کاهش وزن و البته وجود

بافت زایشی و تایید جنین شناش و کلینیک مردان در ویزیت بعدی با انجام  تعدادی آزمایش خون و پاپ اسمیر

مصرف داروها شروع میشه آرام و چقدر دلم ایندفعه بیتاب و بیقراره آرام کاش این انتظار زودتر تموم بشه محبت


 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

farnoosh
2 شهریور 93 12:27
سلام عزیزم ایشالا که به زودی نی نی نازت میادمرسی دوستم ان شاء ا...
مامان سعیده
3 شهریور 93 16:19
سلام عزیزم بالاخره اومدیایشالا هر چه زودتر خدا یه نی نی خوشگل بهتون میده توکل به خدا
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم آره اومدم مرسی دوستم
مامان آینده
5 شهریور 93 10:02
ابجی سجا
6 شهریور 93 10:44
هستی به دلم، به دل ک نه ، در"جانی" درجان منی و در"دلم" میمانی
مامان آینده
پاسخ
سلام مهربووووووووونم
نوشین
9 شهریور 93 12:00
انتظار تموم میشه عزیزم مطمئنم
نی نی نیومده
14 شهریور 93 16:37
سلام مهربونم،ان شاالله خدا بهت یه نی نی خوشگل وناناز میده،ناراحت نباش،به حق امام زمان که امروز روز جمعه هستش خدا دامنتو سبز کنه،هیچ وقت تنها نیستی خدا باهات...به وبم یه سری بزن...
مامان آینده
پاسخ
سلام دوستم . ممنون که پیشم اومدی . ان شاا... گه خدا قسمت همه ی چشم انتظارا بکنه ممنون از دعای قشنگت مهربونم
ابجی سجا
18 شهریور 93 14:26
نسیم از من هزاران بوسه گرفت هزاران بوسه بخشدیم به خورشید در آن زندان که زندانبان تو بودی شبی بنیادم از یک بوسه لرزید
ابجی سجا
21 شهریور 93 22:25
می ترسم کسی نه خودت را که دوست داشتنت را از من بگیرد !