نی نی انتظار

نظرات (12)

ابجی سجا
4 تیر 93 11:30
خاله ني ني 10 ماهشه وهنوز بدنيا نيومده؟؟
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم . گلم این سن نی نی نیست من الان 10 ماهه که منتظر نی نی هستم عزیزم . آبجی گلتو ببوس
مامان آینده
4 تیر 93 19:40
منم دلم گرفته. مطلب زیبایی بود. انشالله با ورود نازدونه به زندگیت....بقیه اشو خودت میدونی. مامان آینده به امید روزهای خوش دوست عزیزم
ابجی سجا
7 تیر 93 12:08
اهااا ممنون خاله خوش اومدين
عسل نصیری
7 تیر 93 23:23
عزیزم سلام ایشالا که خدا هرچه زودتر دلتو شاد کنه اومدم بهت یه موضوعی رو بگم راستش زن داداش عروسمون 15 ساله که ازدواج کرده وهمه دکترها و ازمایشها رو دادن شیخ و مرقد و زیارتگاه نمونده بود که نرن حتی خودش انقد ناامید شده بود که چند بار به شوهرش گفته بود ازدواج کنه خلاصه با همه این حرفایی که بهت گفتم امروز شنیدم که حامله است وقتی از پیش دکتر برگشته و خبرو گفته کل فامیل گریه میکردن خودش اشک میریخت ومیگفت خدایا معجزتو شکر منم ازته قلبم دعا کردم که خداوند به همه کسانیکه در انتظار فرزند هستن عطاکنه به همه مادران باردار هم فرزند سالم وسلامتی عطا کنه امین
مامان آینده
پاسخ
عسل جووون سلام . ممنونم که با حرفهای قشنگت آرامشو به من هدیه میکنی . برات آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت رو از خدا خواستارم . توی این روزهای قشنگ خدا منو فراموش نکن دوستم
مهدی طالبی
8 تیر 93 10:49
سلام نماز و روزه هاتون قبول ممنونم بهم سر زدید از اون طرف هم دلم جوشید که خدایی نکرده ناراحت نشده باشید به خاطر همینم بود نیومدم چند روزی سر بزنم چون نمی دونستم چی بگم به هر حال شرمنده یه بیت شعر مناجات با خدا جواب این پستتون بدم تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری/ شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن در این ایام خیلی التماس دعا دارم یا علی
مامان آینده
پاسخ
سلام .روزه نماز شما هم قبول باشه منم التماس دعا دارم .
ابجی سجا
10 تیر 93 21:28
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم مرسی مهربوووون
مامان اهورا (نرگس)
11 تیر 93 16:12
دلتنگی... خوشه انگور سیاه است... لگد کوبش کن.... لگد کوبش کن... بگذار ساعتی سربسته بماند... مستت می کند اندوه...
مامان اهورا (نرگس)
11 تیر 93 16:13
از نی نی ما چه خبر؟؟؟!!!!
مامان آینده
پاسخ
سلام نرگس جونم . خوبی دوستم. اهورا جونم خوبه . نی نی هنوز پیش خداست مامانشو قابل نمیدونه بیاد پیشش
پرتو
12 تیر 93 19:33
سلام عزیزم خوبی دوستم انشاالله به زودی بیام خبر خوش اومدن فرشتت و بخونم مطلب قشنگی گذاشتی منم دلم همین جوریه
مامان آینده
پاسخ
سلام دوستم ممنونم از دعای خیرت . به امیذ روزهای روشن برای تو برای من
مریم
14 تیر 93 11:17
سلام عزیزم خوبین؟ وبلاگ آموزشی برای دوستان غیرهمشهری هست که برای دوستان وبلاگی با تخفیف ویژه خواهد بود برو به درسها نگاه کن و اگه دوست داری ثبت نام تو کلاسای غیرحضوری وبلاگ اینم آدرس وبلاگ آموزشی amozesh111.blogfa.com سلام مریم جووونم . ممنونم . چشم حتما مراجعه میکنم
مهدی طالبی
7 مرداد 93 1:07
سلام عیدتون مبارک ان شاء الله نماز و روزه هاتون مقبول التماس دعا
مامان آینده
پاسخ
سلام عید بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک باشه
نوشین
25 مرداد 93 10:58
عزیزم کجایی؟