نی نی انتظار

چند تا مشکل کوچولو

1392/5/22 12:29
نویسنده : مامان آینده
163 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک به پنج ساله که ازدواج کردیمقلب قلبهورا. و من از همون لحطظه های اول زندگی مشترکمون فهمیدم که بابایی مشکلات مردونه داره خیلییییییییییساکتساکتساکت به هیچ کس چیزی نگفتم و خودم دست به کار شدم . راه های  درمانی یه مختلفی رو امتحان کردم . پزشکی و غیر پزشکی . دکتر های متفاوت . مراکز پزشکی معتبر . مکاتبه با دکترهای خارجکی لبخند داروهای گیاهی و غیره . . .

ولی هیچ کدوم کمکی نکرد گریه

 بابایی آدم مغروری یه و البته کله شق و یه دنده عصبانیعصبانی ولی من عاشقشم قلب مطمئنم تحت شرایط بدی داره روزگار رو میگذرونه . ولی آخه تا خودش نخواد نمیتونیم به نتیجه برسیم . من باز هم منتظر میمونم تا خودش به یک نتیجه ی خوب و منطقی برسه . تا اون روز . . .

شاید امروز متفکر

شاید فردامتفکر

اصلا شاید همین الان خندهخندهخنده

پسندها (1)

نظرات (0)