نی نی انتظار

خیلی سخته

1392/5/22 10:16
نویسنده : مامان آینده
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قلب

امروز بابایی برای چندمین بار گفت : دوباره تماس بگیر با کیلینیک برام نوبت بگیر . . .

آخه من چند بار نوبت بگیرم . چقدر خودمو امیدوار کنم.تحمل داشته باشم . آخرشم وقتی که نوبت دیدن نتیجه بشه . بابایی پشیمون بشه . خونه ی آرزوهام خراب بشه ...ناراحت

خداجووووونم نمیدونم صلاحت چیه ولی بدون من به خاطر بهترین بنده ی تو دارم صبر میکنم جواب صبر منو بده لبخندشمردن این روزها برام خیلی سخت شده گریه

گذشتن از زن بودن و زنانگی کردن ...

یعنی این انتظار پاسخی هم داره  خیال باطلخیال باطلخیال باطل                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

fariba
30 آبان 92 11:36
میشه عزیزم.بخدا میشه.امیدت فقط به همون کسی که شمارو به هم رسونده. ناامیدی بزرگترین گناهه