نی نی انتظار

شروع رژیم لاغری

1392/8/30 11:06
نویسنده : مامان آینده
317 بازدید
اشتراک گذاری

از اول آذر باید شروع کنم به گرفتن رژیم ناراحت ایندفعه با همیشه فرق میکنه سوال

اگر موفق نشم هم برای خودم هم برای نی نی جونم خطرناکه اوهاوهاوه

خدایا کمک کن  گریه

تصمیم دارم کوچکترین کاهش وزن رو هم توی این وبلاگ اعلام کنم تا هم برام انگیزه بشه و هم متوجه تلاشی که میکنم باشم نیشخند

 

نوشین عزیزم قلببابت همه چی ازت ممنونم  خجالتتو یکی از مهمترین ها بودی در استارت دوباره ی رژیممبغلبغلبغل

خدا جون محافظ تو و نی نی قشنگت باشه فرشتهالهی آمین فرشته

 

وزن فعلی 103 عصبانیعصبانیعصبانیعصبانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

fariba
30 آبان 92 11:32
سلام خانومی.با خوندن متنت واقعا از ته دل آرزو کردم انشاالله بزودی به وزن دلخواهت برسی. من دقیقا برعکس شما از کمبود وزنم ناراحت بودم و میترسیدم واسه نیی نی مشکلی پیش بیاد.اما با خواست خدا(البته بهتره بگم یه معجزه بود)از 50 کیلو رسیدم به 52 والام BMI بدنم کاملا نرمال شده. مطمئنم شمام میتونی فقط یه کم اراده میخواد و توکل بخدا. منتظر خبرای خوبت هستم عزیزم
جوجوبانو
1 آذر 92 19:59
سلام مامي جون سايت دكتر كرماني رو نگاه كن و از كساني كه وزن كم كردن انگيزه بگير. انشالله زود زود موفق بشي.
نوشین
2 آذر 92 9:28
خواهش میکنم عزیز دلم موفق باشی گلم تو میتونی یعنی باید بتونی بخاطر نی نی
مژي
2 آذر 92 12:39
زودتر از اوني كه فكر كني بچه دار مي شوي به شرط اينكه به خودت برسي ووقتش رو بسپاري به بالا دستيات .انشاله بزودي خبرش رو به ما هم ميدي
مهربان
3 آذر 92 12:41
سلام گلم ان شاالله به سلامتی وزنتو کم میکنی و نی نیت سالم و سلامت میاد بغل مامانش
سنگین وزن بانو!
3 آذر 92 13:02
ایشالا که هم وزن کم میکنی و هم یه مامان سالم و خوش تیپ میشی برای کوچولوی عزیزت! سوال داری درخدمتم! جوابشو بدونم دریغ نمیکنم... بوس
مهربان
3 آذر 92 13:22
گلم به نظر من کاری نکن که بعدش پشیمون بشی این نوع رژیم ها اصلا خوب نیستن مخصوصا تو که بارداری ،عواقبش زیاده شاید اولش خوب باشه ولی بعدش کار دستت میده به نظر من برو پیشه یه دکتر خوب (کرمانی عالیه) شرایطتو کامل بگو حتما یه راه خوب پیشه پات میذارن
نوشین
3 آذر 92 17:38
ببین عزیزم رژیم کانادایی عالیه فقط اراده آهنی میخواد اگه داری بسم ا.. فقط میدونی که اصلا تخلف نداره و اگه تخلف کنی دیگه رزیم تاثیر نداره
مهربان
5 آذر 92 23:03
سلام عزیزم تو که هنوز شروع نکردی چی رو نمیتونی عزیزم
میم مثل مادر
6 آذر 92 12:47
سلام کار درستی میکنی.من نسبتا اضافه وزن داشتم و اواخر هم چاق شدم و آلان که ماهای اول بارداری هستم باید وزنم را کنترل کنم و از خوردن بعضی چیزها محرومم و رفتم دکتر تغذیه و رژیم گرفتم ولی در این دوران که دوست دارم بعضی چیزها را بخورم نمیتونم.خیلی پشمیمونم که چرا قبلا وزنم را کم نکردم و حالا..... امیدوارم موفق بشی .سخته ولی باید پشتکار و همت قوی داشته باشی.
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم که به من سر زدی . به سلامتی . انشاا... که خودت و نی نی در پناه خدا سالم و سلامت باشید و این دوران بارداری رو به خوبی پشت سر بزاری . برای منم دعا کن گلم . با اجازه لینکت میکنم مادر جوووون
مامان اهورا(نرگس)
7 آذر 92 16:50
تو می تونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آینده
پاسخ
ممنون نرگس مهربونم