نی نی انتظار

همه چی خوب بود ....

1392/8/29 11:33
نویسنده : مامان آینده
242 بازدید
اشتراک گذاری

با دست پر برگشتم از کیلینیک لبخند همه آزمایشات خوب بود و من از لحاظ جسمی در شرایط خیلی خوبی به سر میبردم فقط دکترم خیلی سفارش کرد برای اینکه خیلی زود باید وزنم و بیارم پایین ناراحت

اسپرم های بابایی فریز شدن تا برای روز انتقال ازشون استفاده بشه  قلب

فعلا هیچ دارویی برام تجویز نشد  متفکر از روز 3 پری باید 14 تا قرص LD بخورم + آسپرین +فولیک اسید 5

و روز 14 که قرص LD تموم میشه باید مجدد برم واسه سونوگرافی و ویزیت دوباره لبخند

توی شرایط روحی خوبی به سر میبرمخندهخنده ولی هنوز برای رژیم سختی که در پیش رو دارم آماده نشدمنگران

مراجعه ی بعدی  30آذرماه ......بای بایبای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا ناز پریییی
29 آبان 92 13:02
مامان آینده انشاالله فرشته کوچولوت به زودی از راه برسه عزیز دلم ...
مامان آینده
پاسخ
ممنون عزیزم من هم برات آرزوهای خوب میکنم .
نوشین
30 آبان 92 10:00
خواهش میکنم گلم ایندفه فرق میکنه باید واسه نی نی دار شدن زحمت بکشی.حق نداری بزنی زیر رژیم