نی نی انتظار

فریب شیطان را مخور

1392/7/13 9:08
نویسنده : مامان آینده
204 بازدید
اشتراک گذاری

آیا

می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید 

شیطان دچار درد شدید در سر میشود

 

و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می
کند

و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو
میرود..


و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش
میشود؟؟؟؟


و آیا شما می دانید که هنگامی که می
خواهید

 

این پیام را به دیگران ارسال کنید
،

 

شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف
کند؟؟؟؟

 

فریب شیطان را نخور!!!

 

پس این حق را دارید که این پست رو کپی
کنید

 

و توی وبهاتون بذارید

 

 

 

 

شيطان می گوید


 کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است


 کسي که اسراف مي کند برادر من است


کسي که پيش از امام به رکوع و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است


کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است و کسي که نميگويد دوست من است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)