نی نی انتظار

مادرم دلم برات خیلی تنگ شده .....

1392/6/10 12:00
نویسنده : مامان آینده
212 بازدید
اشتراک گذاری
برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست
برای تويی كه احساسم از آن وجود نازنين توست

برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است که شاید برگردی..
برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...

برای تويی كه ندیدنت سخت ترين شكنجه من است......
برای تويی كه یادت معنای بودنم است و

برای تويی كه نبودنت معنای سوختنم است..

برای تویی که تنها آرزویم دوباره دیدنت است..

بگو مادرم بگو کجایی...


کاش بودی تا سر به روی شانه های مهربانت میگذاشتم و

همه دردهایم را به گوش تو میرساندم..
باران که می بارد :

مادری باید باشد که به تو بگوید چترت را برده ای ؟

مادری که نگرانت باشد حتی نگران اینکه زیر باران به این لطیفی

خیس

شوی …

مادری باید باشد
اما باران می بارد و کسی به من نگفته چترت

را برده ای ؟

اصلا همه ی اینها بهانه ایست که وقتی باران می بارد یکبار دیگر یاد

تو بیفتم مادر..
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان اهورا
11 شهریور 92 0:16
انشاالله روح مادرت قرین رحمت باشه.و خدای بزرگ بهت صبر بده . به این فکر کن که خودت مادر میشی عزیزم
مامان اهورا
20 شهریور 92 2:25
چه خبرا؟؟؟؟؟؟! نیستی!!!!!!!!!!!
بهار
25 شهریور 92 15:20
عزيزم... چقدر غمگين بود... نميدونستم که مامانت نيست!!! انشاءالله روحشون شاد باشه و خودت هم به زودي مامان بشي...
مامان آرتین
27 شهریور 92 11:40
عزیزم چرا نیستی چه خبر چی شد؟
مامان اهورا
31 شهریور 92 8:21
سلام خانوم خانوماچقدر پیغام بذارم؟؟؟!!!چرا نیستی آخه؟؟!!!!!!!!!! نگرانم... بالاخره چی شد؟؟!!!
مامان اهورا
2 مهر 92 8:58
آتلیه خانگی ما رو حتما" ببینید
مامان منتظر
3 مهر 92 9:13
سلام بنو ممنون که بهم سر زدی همسر منم قبل از ازدواج عمل واریکسل کرده ولی از شانس ما بعد ازدواج دوباره عود کرد خودم هم دکتر میگه pco هستم خلاصه خدا در و تخته رو خوب با هم جور کرده اما نا امید نیستم یعنی مجبورم که ب خودم امید بدم چون از غصه خوردن نتیجه ای نگرفتیم توکل به خدا و بعد هم ائمه