نی نی انتظار

بابایی راضی شدددددددددددددددددددد

1392/6/6 12:40
نویسنده : مامان آینده
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم قلب

معجزه شد مامانی جووونم . بابایی با خدا جووون مشورت کرد و استخاره گرفت . خدا جووونم گفت در این امر بدیهی تعلل جایز نیست قلب

 خداییییییی قربوننننننننننننننننت برم . شاکرم از لطفت . دوست دارم خدای مهربووووووووووونی لبخند

 رفتیم کلینیک ناباروری و همه ی آزمایشات مامانی تایید شد . فقط مونده 2 تا آزمایش که باید بابایی روز 12 شهریور انجام بده . اگر تایید بشه میریم مشاوره ی جنین شناسی و ژنتیک .

 بعد تشکیل شورای پزشکی و بعد از تایید دکترا نوبت دارو گرفتن مامانی میشه

 مامانی زودی میایییی تویییییی دلم . مطمئنم . منتظرتم دردوووووووووووووونه ماچ

 خدایا هر چی که صلاحمونه پیش پای من و بابایی قرار بده

تصمیم گرفتم چیزی رو به زور از تو نخوام .....

من خودم و بابایی رو سپردم به دستتت

 تا حالا خودت همه چی رو جور کردی . باقیش هم با خودت فرشته

پسندها (1)

نظرات (5)

بهار
6 شهریور 92 13:48
سلام عزيزم. ممنون که اومدي به من سر زدي... اميدوارم برات اتفاقاي خيلي خوب بيفته و به زودي ني ني دار بشي...
مامان اهورا
7 شهریور 92 21:34
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا
دیدی گفتم !!!!!!!!!!!!!!!آدم اگه بدون شک توکل کنه کارش درست میشه!!!!!!!!!!!خدا رو شکر.انشاالله خبر نی نی دار شدنت و بدی عزیزم.
راستی از همین الآن اسمتم عوض کن... داری مامان میشی!!دیگه تنها نیستی...


من شدم مامان آینده
هوووووووووووووورا
مامان آرتین
9 شهریور 92 12:48
خدا رو شکر که بابایی راضی شد ایشالا زود زود نی نی میاد اونوقت ما هم دوباره خاله میشیم


مرسی خاله جوووووووووووووووووون
مامان بردیا شیطون
20 شهریور 92 11:34
عزیزم توکلت به خدا باشه ایشالا به همین زودیا یه نی نی ناز رو میبینی که تو بغلته ایشالا......
عاشق کوهستان
27 شهریور 92 18:21
به به ... ماشاءالله