نی نی انتظار

آرزو

1392/9/11 13:11
نویسنده : مامان آینده
392 بازدید
اشتراک گذاری

من نیشخند

بابایی قلب

نی نی کلافه

عزیزم کلافه نباش لبخندآخه نمی دونی عزیزم خیلی وقته منتظرتیم خوشمزه

حس و حال نوشتن ندارم .اصلا کلافه م رژیمم خیلی خوب پیش نمیره . استرس داره دیونه م میکنه

احساس تنهایی میکنم ..... هرروز ساعتها آلبوم بچگی های خودم و بابایی رو ورق میزنم تا قیافه ی

نی نی رو بهتر بتونم حدس بزنم . از کارهای عجیب و احساسی خودم متعجبم . نکنه دارم دیوونه میشم

ناراحتناراحتناراحتناراحتناراحتناراحت

توی اداره حس  حال کار کردن ندارم . همش در حال انتخاب اسممنیشخند

این شرح حال کوچیکی از این روزهای من بود . روزهای بیقراری و تشویش خنثی

پس کی میای مامانی متفکر برام دعا کن این روزها خیلی سخت و سخت و سخت میگذره عزیزم

نی نی قشنگم این عکس شرح حالی از گذشته ی مامانه تپلته قهقههقهقههقهقههقهقهه

ببین مامان خیلی شبیه منه نیشخند

داری به مامانی میخندی شیطون بلا خندهخندهخندهخنده

قربونت برم با این خنده های قشنگت

زودی بیا تا دنیای من و بابایی پر خنده بشه قلبخجالتلبخندچشمکنیشخندماچفرشتههورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نوشین
12 آذر 92 10:57
عزیزم توکلت به خدا باشه
پرتو
16 آذر 92 11:59
انشاالله به زودی نینی گلت میاد مطمئن باش اون روز نزدیکه توکل بر خدا
مامان اهورا (نرگس)
1 دی 92 16:41
عزیزمی...انشالله هر چه زودتر به آرزوی قشنگت می رسی...