نی نی انتظار

فقط میخوام بنویسم ....

1392/10/5 11:35
نویسنده : مامان آینده
235 بازدید
اشتراک گذاری

فقط میخوام بنویسم ولی نمی دونم چی ؟ متفکر یه دنیا حرف ناگفته دارم یه دنیا گله یه دنیا شکایت یه دنیا حسرت ناراحت

تنهایی مثل خوره دارم وجودم رو از بین میبره . احساس خلا ء میکنم ....

خیلی تنهام ....

این روزها همش دلم هوای مامانمو میکنه گریهشاید گفتن این حرف از زبون یک زن 31 ساله عجیب باشه ولی دلم بوی مامانم رو میخواد . دلم میخواد ساعتها باهاش حرف بزنم از اتفاقاتی که نمیتونم هضمش کنم نمیتونم به کسی بگم ...

از نیاز ها از خواسته ها و هزاران هزار درد و دل....

یادش بخیر مامانی ناراحت چه روزهایی داشتیم با هم ....

رفتی و من و با یه دنیا حسرت تنها گذاشتی ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

جوجوبانو
7 آذر 92 15:22
خدا رحمتشون کنه.. انشالله زود زود یه دو قلوی دختر و پسر یا هر چی که خودت دوست داری خدا بهت بده
جوجوبانو
7 آذر 92 15:23
راستی مامانی من حدود 2 کیلو کم کردم و شدم 62 و 500 شما چی کار کردی. من باید بشم 55 کیلو
مامان اهورا(نرگس)
7 آذر 92 16:50
به خدا اشکم و درآوردی... عزیزم آدم 100 سالشم باشه بازم بی مادر دلتنگ میشه...خدا بهت صبر بده
مامان شهاب
5 دی 92 11:21
سلام داشتم عکسای قشنگ وبلاگتو می دیم که با خوندن این پست یه دفعه اشکم سرازیر شد هیچ کس جای پدر و مادر رو نمی گیره ولی حتما مامان خوبت مراقبت هست اینو باور کن
مامان آینده
پاسخ
مممنونم عزیزم . موافقم باهات دوستم ..... نمیخواستم ناراحتت کنم . ولی با این قسمت و حکمت خداوند باید کنار بیام . خدایا شکرت