نی نی انتظار

نظرات (5)

منتظر
9 آبان 92 23:04
آخیییی عززززیزم چه عکس خوششگلی رب هب لی من الصالحین
محيا
13 آبان 92 12:09
سلام دوست خوبم. من همون بهار هستم. لطفا با اسم و آدرس جديد لينکم کن. آي لاو يو...
نوشین
14 آبان 92 12:54
سلام عزیز دلم.کم لطفی منو ببخش عزیزم تو این پست مژده به رژیمی هاکاملا راهنماییت کردم ولی اگه دقیق تر میخوای قد و وزن و سن و میزان فعالیتت رو بهم بده تا راه حل رو بهت بگم ضمنا آرزو میکنم هرچه زودتر خدا بهت دختر گلت رو هدیه بده از کی داری اقدام میکنی به بارداری؟میدونی که چاقی یکی از علل نازاییه؟
نوشین
18 آبان 92 21:49
سلام گلم من نمیدونستم چند سالته سنت رو 26 گرفتم عزیزم با 1200 کالری در روز شروع کن کالری مواد غذایی رو تو لینکام دارم میتونی بخونی روزانه حتما 45 دقیقه ورزش کن و همه سفارش هایی که تو وبم خوندی رو رعایت کن مطمئن باش هفته ای تا 1 کیلو هم کم میکنی بازم اگه سوالی داشتی بگو ضمنا رژیم 1200 کالری رو میتونی تو گوگل سرچ کنی بازم اگه متوجه نشدی بگو خودم واست رژیم بنویسم
مامان اهورا(نرگس)
25 آبان 92 15:40
توکل کنید...به این روز هم می رسید...