نی نی انتظار

بابایی

1392/5/24 11:53
نویسنده : مامان آینده
232 بازدید
اشتراک گذاری

بابایی مشکل آزو اسپرمی داره. پارسال عمل واریکوسل دو طرفه انجام داد ولی تغییری در میزان اسپرم دیده نشد . البته این فقط احتمال آقای دکتر بود که شاید به احتمال چند درصد تولید اسپرم ها آغاز بشه .

علاوه بر این مشکلات مشکل دیگه ای هم بود که مربوط به سالهای نوجوونی بابایی بود که متاسفانه به موقع تشخیص داده نشده بود و حالا گریبان گیر زندگی مشترک ما شده بود . و ما بدون هیچ رابطه یی زمان رو میگذروندیم . خلاصه که تنها راه نی نی دارشدن ما عمل میکروانجکشن با وجود تنها یک اسپرمه

که بابایی حتی اون رو هم نداره ناراحت

دوستان برام دعا کنید مشکلات روحی داره هر روز و هر روز بیشتر میشه ....

من بابایی رو دوست دارم حتی با وجود این مشکلات و نمیتونم بدون اون زتدگی کنم . . . . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرتین
24 مرداد 92 13:34
سلام دوست عزیز ممنون که به ما سر زدی توروخدا ناراحت نباش منم یه سال پیش مشکل تورو داشتم البته فرقش این بود که مشکل از طرف من بود نه شوهرم منم مثل تو روز به روز داشتم آب میشدم فقط با توکل بخدا تونستم مشکلمو حل کنم یک سال تمام به هر دکتری که گفتن رفتم ولی فایده ای نداشت یه ماه مونده بود به عید هر چی دعوا و دکتر بود گذاشتم کنار و خودمو مشغول کارهای دیگه کردم خونه تکونی،خرید،مسافرت درست 12 فروردین بود که فهمیدم باردارم توام زیاد فکر نکن هر چی خدا بخواد همون میشه الان دیگه چیزی به نام ناباروری نیست حتما مشکلتون حل میشه
سنا
24 مرداد 92 17:15
سلام عزیزم از ته دل برات دعا کردم هیچوقت امیدتو از دست نده من این رو وقتی میگم که یکی از فامیلامون بعد از 10 12 سال بعد از انجام دوبار آیو آی (فکرکنم اسمش همین بود)که واقعا دیگه نامید شد پارسال تو مراسم تولد حضرت زهرا شنیدیم که بار دار شده الان نی نی هاش 8ماهش نی نی ها 3تا هستند دوتا پسر و یه دخمل که ماشاالله خیلی خوشگلن واقعا نذر کن و فقط از خود خدا بخواه... انشاالله دفعه بعد که آمدم وبت اینجوری باشی امیدت رو از دست نده توکل کن
سنا
26 مرداد 92 10:33
سلام دوست خوبم قربونت گلم من یه چیزی شنیدم حتما خودتون هم میدونید اما با شنیدنش خیلی خوشحال شدم... اگه کسی اسپرمش ضعیف باشه قویش میکنن تو فریز و اگه هم اصلا نداشته باشه میتونن از کسی بگیرن!!!!!!! همین فامیلمون 3تا اسپرم قوی داشته که 3تاشو براش گذاشتن بعضی ها کمتر میگیرن و اضافه میارن و اونو اهدا میکنن... به امید اونروزی که به صلاح خدا همه مامانا نینی هایه سالمشونو تو آغوششون بگیرن... انشاالله
mami hana&hanita
26 مرداد 92 13:59
Salam khoda khodesh komak kone v shoma zud ninidar beshi ninie salemo topol mopol hichkare khoda bi hekmat nist dooste aziz
مامان اهورا
27 مرداد 92 12:43
عزیزم خودت و ناراحت نکن...من مطمئنم که مشکل تون حل میشه.فقط توکل کن یه روزی هم تو اینطوری میای سایت ما:
فاطمه
28 مرداد 92 12:45
سلام عزیزم ممنون از حضورت توکلت به خدا باشه من دوست دارم اسمتو از مامان تنها به مامان آینده تغییر بدی و هیچ وقت امیدتو از دست ندی.من با تمام وجود برای مادر شدنت دعا میکنم
مامان اهورا
31 مرداد 92 11:08
سلام.کجایی پس؟؟چرا نمیای؟؟نگرانتم...
مامان اهورا
2 شهریور 92 16:51
اصلا" خودت و ناراحت نکن.بابا پشیمون نمیشه.خدا بزرگه.با امید برو.با خودت بگو من میرم و پیروز میشم...
فاطمه
4 شهریور 92 9:56
سلام مامان آینده آپم و منتظر حضورت.

سلام عزیزم
چرا من نمیتونم برات نظر بزارم ؟؟؟/