نی نی انتظار

پایان انتظار ....92/11/17

1392/11/19 9:20
نویسنده : مامان آینده
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همراهان مهربونم که با دلگرمیهاشون این دو هفته ی انتظار رو برام شیرین کردن قلبقلبقلب

امروز ساعت 12 باید برم آزمایشگاه تا بالاخره ببینم من مامان شدم یا نه ؟متفکرمتفکرمتفکر

 

دیشب تا صبح خواب های شیرین میدیدم بدون استرس و اضطراب لبخندقلب

خواب دیدم که از سفر کربلا دارم بر میگردم و همه اومدن به استقبالم لبخندقلب

دستهای کوچولوی یه دختر بچه ی دو سه ساله هم توی دستام بود که از ته دل منو همش بغل میکرد و میبوسیدماچ قلب

داشتم توی یه راه طولانی قدم برمیداشتیم تا برسیم به خونمون فرشتهفرشتهفرشته

امیدوارم که خوابم خیر باشه لبخند

خدایا راضی ام به رضای تو قلب

هر چی تو بخوای خدا جونم قلب

دوست جونا التماس دعا . شنبه با خبرای خیلی خوب میام پیشتون . دوستتون دارم ماچماچماچ

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آینده
17 بهمن 92 9:08
سلام. از نوشته هاتون معلومه منتظر نی نی هستین اما سن شمار وبتون یه چیز دیگه میگه. به هر حال،با تمام وجودم آرزو میکنم با خبر خوب مهمون وبم بشین. مامان اینده
مامان آینده
پاسخ
سلام بر مامان آینده عزیزم سن شمار وب من از اولین روزهای آغازین برای رسدن به نی نی حکایت میکنه .... خوشیهای زندگی از آن شما دوست گلم
پرتو
17 بهمن 92 10:23
عزیزم به سلامتی انشاالله که نینی ها صحیح و سالم توی دلتن و خواب قشنگی دیدی حتما که خیره گلم امیدوارم دست پر برگردی آمین
مامان آینده
پاسخ
سلام پرتو جووووووون . ممنون عزیزم . ان شاا.... قسمت همه ی چشم انتظارا باشه
ابجي سجا
17 بهمن 92 17:09
ممنون خاله خوش اومدين
همدرد
17 بهمن 92 17:45
مامان آینده
17 بهمن 92 22:12
سلام.ممنونم مامانی که تمام پستامو خوندین و برا همشونم نظر گذاشتین. من با اجازه لینکتون میکنم. مامان آینده
مامان آینده
پاسخ
سلام متشکرم عزیزم . منم لینکتون کردم
مامان نیایش
18 بهمن 92 11:07
سلام دوست خوبم مممنون که پیش ما اومدی برات آرزوی بهترین ها رو دارم انشا الله هر چی خیره پیش بیاد
مامان آینده
پاسخ
الهی آمین
مامان شازده پاشا
18 بهمن 92 11:28
سلام من اولین باره که وبتون رودیدم .ولی ازاول مراحل انتظارتونو خوندم .واااااااااااااقعاازته دلم براتون دعامیکنم که طعم شیرین مادرشدن رو تمام وجودبچشین .شنبه صبح منتظرخبرای خوشتون هستم.حتمامیام پیشتون ببینم جواب ازماشتون چی شد.شماهم دوست داشتی پیش مابیا .خوشحال میشیم.
مامان آینده
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف کردید. انشاا...
ابجي سجا
18 بهمن 92 11:28
خدایا... به داده و نداده و گرفته ات شکر... که داده ات نعمت است... نداده ات حکمت است... و گرفته ات امتحان آمین یا رب العالمین
مامان آینده
پاسخ
آمین یا رب العالمین
سمیرا
19 بهمن 92 1:02
سلام عزیزم انشاالله که خیره و به آرزوت برسی
مامان آینده
پاسخ
سلام همینطور شما عزیزم
مامان منتظر
19 بهمن 92 11:29
وای دوست جونی دلمون آب شد دیگه زودتر خبرشو بده ما خیلی براتون دعا میکنیم
مامان آینده
پاسخ
ممنون از دعای خیرتون گلم قسمت نبود مامان بشم خدا برام نخواست
محيا
19 بهمن 92 13:15
دوست جونم... کجايي پس؟؟؟
مامان آینده
پاسخ
سلام محیا جووونم همه چی تموم شد
محیا
19 بهمن 92 21:21
دوست جونم... محیا ........