نی نی انتظار

انتقال جنین 92/11/02

1392/11/6 10:02
نویسنده : مامان آینده
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من از روز دوشنبه 92/11/02 مامان شدم

آرامشی بی نظیر رو در روز انتقال تجربه کردم که گفتنی نیست . من بودم و نی نی جونام

من الان مامان 2 تا نی نی مهربووووون  هستم که به مامانشون قول دادن سفت و محکم بچسبن به دلم

برام دعا کنید برای تداوم این روزهای قشنگ تا پایان 9 ماهگی

 

من راضی به رضای خدا هستم و به حکمت خداوندی ایمان دارم .

 

حالم خوبه خیلی خوب

 

 

رَبِّ لا تَذَرْنِي فَرْداً وَ أَنْتَ خَيْرُ الْوارِثِينَ

 

 

‏وَ اجْعَلْ لِي وَلِيّاً مِنْ لَدُنْكَ  يَرِثُني فِي حَيَاتِي

 

 

وَ يَسْتَغْفِرُ لِي بَعْدَ وَفَاتِي

 

 

وَ اجْعَلْهُ‏ خَلْقاً سَوِيّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّيْطَانِ فِيهِ نَصِيباً

 

 

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْتَغْفِرُكَ وَ أَتُوبُ إِلَيْكَ إِنَّكَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ

 

 


"پروردگارا!مرا تنها مگذار ( و فرزند برومندی به من عطا کن ) و تو بهترین وارثانی . خدایا،قرار ده برای

من فرزندی که در حیات من به من نیکی کند و به هنگام مرگ برایم طلب آمرزش نماید . خدایا ، من

از تو طلب آمرزش می کنم و به سویت دست توبه و بازگشت از گناه دراز می کنم ، همانا تو خدای

آمرزنده و مهربانی هستی."

 

الهی آمین

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منتظر لطف خدا
6 بهمن 92 9:21
تبریک می گمممممممممممممممممممممممم عزیزمممم خیلی خوشحال شدم ایشالا مجکم بچسبن به دلت مراقب خودت باش
مامان آینده
پاسخ
ممنون دوست مهربوووون
fariba
6 بهمن 92 11:07
سلام خانومی.هزاران بار تبریک.الهی که به حق فاطمه زهرا خدا این دوتا نی نی نازو صحیح و سالم بیاره تو آغوشت و بهت ببخشه.الهی آمین.بازم تبریک واسه ما هم دعا کنی خانومی
مامان آینده
پاسخ
ممنون فریبا جوووون . ان شاا... روزهای مادرانه قسمت تو بشه عزیزم . التماس دعا
سعیده مامان آرتین
6 بهمن 92 14:33
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم ایشالا هر دوتاشون بدلت بچسبنخیلی خیلی تبریک میگم
مامان آینده
پاسخ
سلام مهربون خوبی عزیزم ممنون از دعای قشنگت . من خیلی محتاج دعا هستم خیلی
محيا
6 بهمن 92 16:26
سلام عزيزم......... مبارک باشه... خيلي خيلي خيلي خوشحال شدم انتقال دادي. البته شب انتقالت پيامت رو ديدم و خيلي هم به يادت بودم... مراقب خودت و ني ني هاي گلت باش... بوس... براي خودت و ني ني ها.............
مامان آینده
پاسخ
ان شاا.... که به زودی خبر مامان شدنت رو بشنوم عزیزم به نیت تو و خودم توی ختم قرآن شرکت کردم ...... محیا نمیدونم چرا ولی لحظه ای از یادت غافل نمیشم . مواظب خودت باش دختر مهربون
پرتو
7 بهمن 92 11:10
مبارک باشه عزیزم . انشاالله هر دوتاشون صحیح و سالم برات می مونن و به موقشم به دنیا میان توکل بر خدا منم برات دعا میکنم دوستم . مواظب خودت و کنجدات باش
مامان آینده
پاسخ
سلام پرتوی مرسی عزیزم تو هم مواظب خودت باش گلم